tirsdag 12. april 2011

Rihanna slår tilbake mot en blogger

Slik beskriver Rihanna (23) sin egen reaksjon da en blogger ved navn, Sandra Rose, kalte R'n'B-artistens valg om å oppheve besøksforbudet mot sin voldsdømte ekskjæreste Chris Brown, "en skam".

Den populære 23-åringen benytter anledningen til å slå tilbake mot den misfornøyde bloggeren i et nytt intervju med renommerte musikkmagasinet Rolling Stone og den påståelige Sandra Rose får virkelig passet sitt påskrevet:

- Det finnes en rekke mennesker som blir så tøffe i trynet bak skjermen. Når hun trekker konklusjoner om mitt personlige valg på denne måten, gjorde det meg dritforbannet, innrømmer «S&M»-hitmakeren.

- Det er mitt valg. Du tar ikke det valget for meg, forteller Rihanna og forklarer at valget ikke nødvendigvis betyr at hun planlegger å møte eksen med det første.

- Det betyr ikke vi kommer til å ha et forhold, bli venner igjen eller i det hele tatt noensinne snakke sammen igjen. Jeg ville bare ikke gjøre det mer vanskelig for ham, profesjonelt sett, insisterer stjernen.

Rihannas advokater ba retten allerede i begynnelsen av februar om at besøksforbudet mot Brown skulle modereres ned til "nivå 1" og tirsdag 22. februar fulgte altså retten fulgt 23-åringens ønsker.

Chris Browns prøvetid løper ut i august 2014.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar