søndag 3. april 2011

Faren min slo meg så hardt

tar det på Norsk, rett fra tv2 unnderholdning:

Slo henne helseløs
Det startet etter den stygge voldsepisoden Rihanna opplevde i 2009, hvor ekskjæresten Chris Brown slo henne helsesløs. Senere har faren også solgt private barndomsbilder av Rihannas til pressen.
I et nytt intervju med musikkmagasinet Rolling Stone snakker artisten ut om sin bakgrunn som voldsoffer, og hvordan hun ble mishandlet av sin ekskjæreste Chris Brown. Men i intervjuet kommer det fram at artisten også har blitt slått av sin far i barndommen.
Voldsepisoden har skapt stor ståhei i pressen for både offer og gjerningsmann i tiden etterpå. I følge 23-årige Rihanna var det nettop den store oppmerksomheten som fikk henne til å stoppe forholdet
– Jeg hater at privatlivet mitt flagrer rundt der ute blant alle og enhver. Men på en annen side - hvis pressen ikke hadde funnet ut av, og fortalt visse historier hadde jeg kanskje fortsatt innfunnet meg med dem, sier hun.
Rihanna kommer til Norge på sensommeren for å holde sin første konsert her. Hun holder konsert i Bergen i august, og kommer til Oslo i slutten av oktober.– Jeg var dypt traumatisert
Hennes far uttrykte tydeligvis følelsene sine på samme måte som Chris Brown. Det var altså ikke første gangen at superstjernen ble slått av en mann hun stolte på
– Faren min slo meg så hardt, at jeg løp gråtende hjem med håndavtrykket hans på kinnet mitt. Jeg kunne ikke forstå hvorfor det skjedde. Det kom ut av det blå, og jeg var dypt traumatisert, forteller artisten, som pryder forsiden på april-utgaven av Rolling Stone magasinet.
Skremt sanseløst
Rihanna har tidligere fortalt at hun ble skremt sanseløst etter basketaket med Chris Brown, og nå forteller hun til magasinet at hun gjerne vil slippe å se han igjen.
– For min skyld behøver vi aldri noensinne snakke sammen igjen, sier hun.
tenk at han ville gjort noe sånt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar